Z této pozice budete poskytovat administrativní podporu vedení hypermarketu a vykonávat činnosti spojené se správou hypermarketu.

momentálně hledáme do našeho týmu kolegu nebo kolegyni se zkušeností s používáním systémů EPOS, grafických programů a také plotru a tiskárny. Největší část práce se týká aranžérství.

PROČ SE PŘIDAT PRÁVĚ K NÁM
Nabízíme smlouvu na dobu neurčitou, počítáme s vámi dlouhodobě! Garantujeme férovou mzdu, která vám přistane na účet vždy 11. den v měsíci. Vážíme si vaší práce, a tak mezi bonusy najdete například stravenky, slevu na nákup nebo 13. mzdu. 

Vaším úkolem bude spolupráce s oddělením marketingu, příprava lokálních akcí. Spolupráce s oddělením revize a provádění revizních činností v rámci hypermarketu (kontrola cen, chybějící zboží apod.). Práce v systému EPOS, rozdělování faktur, vytváření a schvalování objednávek, ale také provádění inventury včetně správy pokladny a trezoru.

Spolehnout se můžete na…
● Férovou mzdu
● Smlouvu na dobu neurčitou
● Mzdu, která vám přistane na účtu vždy 11. den v měsíci
● Před Vánoci 13. mzdu, která v tomto období přichází nejvíc vhod
● Po třech letech 25 dní na zasloužený odpočinek
● Příspěvek na penzijní připojištění 6000,- Kč ročně
● Příplatky za víkendy nad rámec zákona
● Stravenky v hodnotě 109,- Kč
● Zaměstnaneckou slevu 10 % na celý nákup
● Čisté a velké zázemí
● Možnost zvýhodněného volání a datové tarify
● Partnerskou slevu v síti lékáren Dr. Max

Chcete se k nám přidat? Kontaktujte nás, prosím:


Hypermarket - Liberec