Ahoj, 

Náš tým Call Centra pod vedením Míši mezi sebe hledá parťáka, který se společně s námi bude starat o komunikaci s našimi zákazníky. Nejsme aktivní call centrum, ale přijímáme a staráme se o příchozí hovory nebo vyřizujeme emailovou komunikaci a pracujeme na co nejlepší zákaznické zkušenosti.

Co bude tvým úkolem:

  • Práce v Call centru na pasivní lince - telefonická i písemná komunikace
  • Příjem a zpracování příchozích hovorů od zákazníků
  • Zpracování e-mailové komunikace a dotazů od zákazníků
  • Pomoc e-shopům s nastavením a využíváním všech služeb Heureky
  • Řešení požadavků spojených s nákupem přes Heureka Marketplace nebo s reklamací
  • Rozdělování e-mailové komunikace v rámci podpory Heureka.cz
  • Zaznamenávání podrobností a aktualizace databáze zákazníků
  • Udržování vysoké úrovně spokojenosti zákazníků a zajištění, že jejich potřeby jsou plně vyřešeny.

Co od tebe očekáváme:

  • Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu nebo práce v call centru
  • Velmi dobré komunikační schopnosti 
  • Empatii a schopnost naslouchat zákazníkům
  • Schopnost rychle se učit a adaptovat se na nové informace a procesy
  • Schopnost řešit situace klidně a efektivně
  • Orientace v e-commerce prostředí ti budou výhodou
  • Dobrá znalost práce s počítačem a schopnost pracovat s různými software a CRM systémy
  • Angličtina na komunikativní úrovni - občas se objeví telefonát nebo email v angličtině

Na co se u nás můžeš těšit:

Pokud tě tato pozice oslovila, budeme se těšit na CV a motivační dopis.

Kdo jsme? 

Jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Už několik let vytváříme produkt, který usnadňuje nakupování snad každému v Česku i na Slovensku. Každý měsíc si k nám pro radu přijde více než 20 milionů uživatelů a patříme ke špičce mezi cenovými srovnávači ve všech zemích našeho působení.  


Heureka Group a.s.