Ahoj, 

Jsme Heureka. Skvělá parta lidí, kteří učí Čechy nakupovat online - výhodně, rychle a jednoduše – zkrátka s přehledem. Pracujeme v online prostředí, kde musíme být pohotoví, rychlí a o krok napřed před konkurencí.

Do našeho mladého a pozitivně naladěného kolektivu hledáme posilu do oddělení Call Centra. Pokud studuješ VŠ, rád/a se učíš nové věci, nebojíš se komunikace a hledáš časově flexibilní brigádu, tak nám dej o sobě vědět.

#We have fun together :-)

Co bude tvým úkolem:

  • Denní komunikace se zákazníky, kteří nakoupili zboží přímo na Heurece
  • Telefonická nebo písemná (emailová komunikace)
  • Řešení požadavků spojených s nákupem - stornování objednávky, vrácení zboží, změny údajů
  • Komunikace v rámci podpory e-shopů
  • Rozdělování e-mailové komunikace v rámci podpory Heureky.

Co od tebe očekáváme:

  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Bezproblémová telefonická a písemná komunikace
  • Časová flexibilita - min. 50 - 60 hodin měsíčně, práce v týdnu, o víkendech a o svátcích
  • Docházku si můžeš naplánovat podle sebe
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Empatický přístup
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Práce s PC a s internetovými prohlížeči na velmi dobré úrovni
  • V případě zájmu možnost přejít na hlavní pracovní poměr.

Na co se u nás můžeš těšit:

  • Pohodové a neformální prostředí, přátelský kolektiv
  • Kancelář v centru Liberce s výhledem na Ještěd
  • Každodenní přísun vitamínů pro zdraví
  • A mnoho dalšího, poznáš sám/sama …

Heureka Group a.s.