Pojď s námi rozjet úspěšný projekt v oblasti realit v nové lokalitě! Pokud máš rád*a výzvy, baví tě obchod a zajímáš se o reality, máme pro tebe velkou příležitost.

V rámci služby Ideální nájemce úspěšně spravujeme napříč republikou více než 3000 bytů a nyní expandujeme do dalších měst – konkrétně do Liberce. Do našeho týmu proto hledáme šikovného parťáka, který se do toho pustí s námi a dá o nás v novém regionu vědět.

Vzhledem k tomu, že v Liberci začínáme od nuly, rozjezd bude pomalejší, proto zpočátku počítej s časovou dotací na part-time, která ti dovolí kombinovat více pracovních příležitostí zaráz nebo sladit osobní život s tím pracovním. S rostoucím počtem bytů však bude i práce přibývat a budeme moc rádi, když budeš otevřený*á nám později věnovat i více času, není to ale podmínka.

Ptáš se, co tě u nás čeká?

Budeš:

  • Chodit na domluvené schůzky s majiteli bytů, představovat jim službu Ideální nájemce a získávat nové byty do naší péče - schůzky ti bude zajišťovat naše pre-sales oddělení, ale uvítáme, když rozhodíš sítě i sám*a
  • Byty inzerovat, obsazovat a dohlídávat, aby byly u všech právně správné a platně uzavřené smlouvy vůči podnájemníkům i majitelům bytů
  • Se potkávat se zájemci o bydlení a obsazovat nabrané byty novými podnájemníky
  • Komunikovat se stávajícími klienty (majiteli i podnájemníky) i novými zájemci o nabízené byty – primárně půjde o vyjednávání nových podmínek, domlouvání prohlídek bytů (jak telefonicky, tak e-mailem) a jejich následná realizace
  • Ke všemu, co dojednáš, budeš tvořit odpovídající administrativu – zejména prodlužování a ukončování smluv, uzavírání dodatků, jejich zadávání do interního systému a odesílání k elektronickému podpisu
  • Vyjednávat výši nájmů na bytech a podílet se tak na jejich cenotvorbě

Jakmile portfolio bytů trochu povyroste, tvoje agenda se rozšíří o správcovskou činnost:

  • Budeš přebírat byty po bývalých podnájemnících a předávat těm novým, zároveň s tím budeš ověřovat jejich stav a dokumentaci
  • Často budeš hlavním článkem při řešení oprav a technických problémů na bytech, objednávání techniků a hlášení pojistných událostí
  • Na pravidelné bázi budeš kontrolovat stav bytů a na základě toho si budeš plánovat schůzky s techniky nebo zástupci SVJ

Jak si tě představujeme?

  • Zvládáš být pánem svého času a umíš si zorganizovat čas pro práci
  • Máš výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Orientuješ se na cíl a jsi motivován*a svými vlastními výsledky
  • I přesto jsi ale empatický*á a umíš lidem naslouchat
  • Důslednost a pečlivost patří mezi tvé silné stránky
  • Jsi aktivní řidič a můžeš k práci využívat své auto
  • Zvládneš se domluvit v angličtině – někteří zájemci/podnájemníci mohou být cizinci, někdy se proto setkáš s angličtinou (důležité je nebát se mluvit, pokud ji ale potřebuješ oprášit a trochu se rozmluvit, pomůžou ti s tím firemní kurzy angličtiny)
  • Obchodní zkušenosti považujeme za velké plus, ale nemusíš ztrácet hlavu, jestli zatím žádné nemáš. Pokud si myslíš, že máš pro obchod buňky, rádi tě jeho principy a vyjednávání naučíme
  • Jsi aspoň trochu „technický typ“ a dokážeš posoudit, na koho se obrátit – nemusíš umět závady na bytě sáma opravit (pokud si na některé menší troufneš, rádi ti dáme prostor), potřebujeme ale, abys zvládla posoudit stav a poptat vhodného opraváře

Co tě může zaskočit?

  • Budeš na to sám*a – vzhledem k tomu, že projekt v Liberci teprve rozjíždíme, tuto roli zvládne plnit jedna pověřená osoba (počítáme však s tím, že když portfolio bytů vyroste a přesáhne určitý počet, liberecký tým budeme rozšiřovat)
  • Hodně se najezdíš, proto je potřeba být zdatný řidič, který se za volantem cítí jako doma
  • Jedná se o full remote spolupráci bez možnosti práce z kanceláře – vzhledem k malému zastoupení kolegů v regionech (mimo Brno a Prahu) v nich nemůžeme zajistit kanceláře, na všem však pracujeme a kdykoliv tě rádi uvidíme v brněnských nebo pražských officech

Co ti nabízíme:

  • Spolupráci na IČO zpočátku s časovým vytížením na part-time (později možnost navýšení)
  • Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON
  • Odměnu bez limitu odvíjející se od tvých schopností – čím lépe se ti v obchodě bude dařit, tim více si vyděláš
  • Flexibilitu – schůzky s podnájemníky si budeš plánovat podle jejich a svých časových možností, schůzky s majiteli ti pomůže plánovat naše pre-sales oddělení podle tvého kalendáře
  • Firemní online kurzy angličtiny a možnosti dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a spoustu dalších akcí
  • Tým super kolegů a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení
  • Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50

Tak co? Máš chuť se k nám přidat?

Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.

  • Pokud si padneme do noty, tak se ti v nejbližších dnech ozve Pavli nebo Maru z People & Organization týmu a pobaví se s tebou o vzájemných očekáváních.
  • Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, domluvíme ti osobní/online schůzku s Jirkou Krejčím, naším Head of Sales, kde budeš mít příležitost si o všem detailněji popovídat.
  • No a když všechno půjde jako po másle, bude tě čekat závěrečné setkání se správou.
  • Část výběrka jsme schopni řešit i na dálku, alespoň jedno z kol ale bude potřeba absolvovat osobně. Kanceláře máme v Brně a Praze, ale ve hře by mohlo být i případné setkání v okolí Liberce - to bychom domlouvali operativně podle tvých a našich časových možností.

UlovDomov.cz s.r.o.