V Decathlonu chceme zpřístupnit sport co nejvíce lidem a právě ty nám v tom můžeš pomoci. Do našeho týmu hledáme aktivní sportovce, kteří se nebojí přijímat výzvy a pomohou nám posouvat věci dopředu. Seber odvahu a připoj se k týmu Decathlon, který má touto dobou v Čechách více než 1600 spoluhráčů!

Pokud miluješ sport a rád/a komunikuješ s lidmi, pokračuj ve čtení!

V současné době hledáme komunikativní kolegy a kolegyně na doplnění týmu zákaznického servisu - jednoho z našich nejkomplexnějších oddělení.

Co bude náplní tvé práce?

Připravuješ objednávky, řídíš výměny zboží, vyřizuješ reklamace, staráš se o naše zákazníky a mnoho dalšího. Jsi také první a zároveň poslední, koho naši zákazníci vidí a máš tak největší podíl na jejich spokojenosti.

Doplňujeme náš tým, který se v současné době skládá z několika stálých členů, pokud by tě to zajímalo, pošli nám něco o sobě a my tě moc rádi přivátáme mezi sebou.

Pokud hledáš možnosti pro další kariérní růst, sportovní kolektiv, zajímavou práci v dynamickém prostředí nebo jen místo, kam se budeš vždy rád/a vracet, už dál nehledej a přidej se k nám.

Jaké SKILLS potřebuješ?

Sport

  • Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.

Ochota

  • Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.

Selský rozum

  • Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.

Mobilita

  • Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště a zvětšit svou komfortní zónu.

Zodpovědnost

  • Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.

Komunikace

  • Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.

Digital lover

  • Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.

Co se ti dále může hodit?

Angličtina

  • Se zahraničními kolegy či zákazníky se zvládneš domluvit i bez google překladače.

Odolnost vůči stresu

  • Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.

Jak vypadá TVŮJ DEN?

Komunikace se zákazníkem

  • Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.

Příprava objednávek

  • Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy,

Procesy zákaznického servisu

  • Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.

Péče o zákazníky

  • Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.

Administrativa

  • Máš v malíku veškeré procesy zákaznického servisu.

Široká škála BENEFITŮ

  • Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
  • Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na pravidelných meetinzích společně 
    s týmem oslavuješ dosažené cíle.
  • Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
  • Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.
  • Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
  • U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
  • Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
  • V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.
  • Smlouvu na dobu neurčitou dostaneš hned první den.

Decathlon Liberec