V Decathlonu chceme zpřístupnit sport co nejvíce lidem a právě ty nám v tom můžeš pomoci. Do našeho týmu hledáme aktivní sportovce, kteří se nebojí přijímat výzvy a pomohou nám posouvat věci dopředu. Seber odvahu a připoj se k týmu Decathlon, který má touto dobou v Čechách více než 1600 spoluhráčů!
Pokud miluješ sport a rád/a komunikuješ s lidmi, pokračuj ve čtení!
V současné době hledáme komunikativní kolegy a kolegyně na doplnění týmu zákaznického servisu - jednoho z našich nejkomplexnějších oddělení.
Co bude náplní tvé práce?
Připravuješ objednávky, řídíš výměny zboží, vyřizuješ reklamace, staráš se o naše zákazníky a mnoho dalšího. Jsi také první a zároveň poslední, koho naši zákazníci vidí a máš tak největší podíl na jejich spokojenosti.
Doplňujeme náš tým, který se v současné době skládá z několika stálých členů, pokud by tě to zajímalo, pošli nám něco o sobě a my tě moc rádi přivátáme mezi sebou.
Pokud hledáš možnosti pro další kariérní růst, sportovní kolektiv, zajímavou práci v dynamickém prostředí nebo jen místo, kam se budeš vždy rád/a vracet, už dál nehledej a přidej se k nám.
Jaké SKILLS potřebuješ?
Sport
- Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.
Ochota
- Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.
Selský rozum
- Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.
Mobilita
- Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště a zvětšit svou komfortní zónu.
Zodpovědnost
- Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.
Komunikace
- Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.
Digital lover
- Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.
Co se ti dále může hodit?
Angličtina
- Se zahraničními kolegy či zákazníky se zvládneš domluvit i bez google překladače.
Odolnost vůči stresu
- Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.
Jak vypadá TVŮJ DEN?
Komunikace se zákazníkem
- Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.
Příprava objednávek
- Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy,
Procesy zákaznického servisu
- Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.
Péče o zákazníky
- Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
Administrativa
- Máš v malíku veškeré procesy zákaznického servisu.
Široká škála BENEFITŮ
- Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
- Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na pravidelných meetinzích společně
s týmem oslavuješ dosažené cíle. - Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
- Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.
- Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
- U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
- Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
- V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.
- Smlouvu na dobu neurčitou dostaneš hned první den.